6/2 -11 Sön. ....

Varit en bra helg faktiskt.
Var så jävla peppad i fredags. & de fick jag smaka på asså hahah
Tog först ett par bira med Maggie mf.
Sen bar de av till TB's. Var inte riktgit meningen att jag skulle bli så tankad :P hahah
När vi kom upp till efter festen bara small de till i huvudet på mig hahah
DYNGRAK ;) hahahah

Detta resulterade till en oerhört Opeppad lördag hahah
Slutade me att jaga hände me Maggie till Toni här i Tuna & drack lite & snacka skit.
Passade helt lagom faktiskt.
Nära hem & allt :P
Drog till Tuna pizzan sista timmen när all bira tog slut hahah

Maggie kvarta hos mig. Så idag vart de först bakis käk på Piccan.
Sen jobbade jag
Sen drog vi till Toni igen & bara sega :P
Helt ok söndag hahaha

Ne nu ska jag sova lite :D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0