9/2 -11 Ons. Beck maraton

I brist på saker att görasena vardag kvällar har jag enu en gång dragit igång ett beck maraton.
Idag körde jag av andra
(Mannen med ikonerna)
Inte en av dom bästa kanske men alla måste ses ;)

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Bara borsta tänderna först
& känner att jag måste skriva av mig lite.
Har så mycke blandade känslor innom mig just nu.

Det finns en person som jag saknar så oerhört.
Som jag tänker på väldigt mycke.
Vet inte varför .. de ända jag vet är att det gör ont.
Hatar att sakna.
Det känns så tomt ... Med denna människa kunde jag värkligen vara mig själv.
Känns som att jag kommit närmare än vad som var meningen.
Var inte de här jag tänkt mig.
Nu sitter jag & saknar någon som inte ens vet om det.
& det är väl lika bra, det blir bara värre annars.

Får hoppas att det går över till slut, just nu är det bara så himla svårt :(
Jag hoppas i alla fall att denna människa vet hur betydelsefull han/hon är.
& att han/hon fått mig så glad.
Uppskattar att du funnits där för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0