10/1 -11 Tillbaka på jobbet

Idag va första jobbdagen 2011.
Var jätte kul ... Så klart :) Man har ju världens bästa jobb!!
& de va jätte skönt att få slippa sitta inne i min tråkiga lägenhet helt alone :P haha

Jag mår ju som sakt lite halv dåligt för tillfället.
Vet att det går över så kägger inte ner så mycke energi :P
Men som sakt just nu e de lite hårt haha, men vet hur jag ska ta mig igenom.
Vet bara inte hur jag ska få detta att gå över tyvär. Vet ju inte riktigt var problemet är.

Men men idag efter jobbet åkte jag hem. Min husvärd skulle komma förbi & kolla lägenheten.
Hon va nämligen inte med på själva "Bestikningen".
Passade på att fråga lite om saker & ting. Så nu har jag rätt bra koll.



My new life har börjat :)
Fan jag e på g asså. Först all jävla träning, nu även igång med en hälsosam kost :)
Idag till middag lyckades jag laga kykling :D
*Kors i taket*
Det samakade till & med bra :)
Så vart det lite sallad till :D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0