12/1 -11 Ons. Halva e hemma

Hahah hämtade soffan idag. Eller ja halva i alla fall :)
Hela fick inte plats i bilen & dom stängde redan 7 så han inte tillbaka för att hämta de sista haha.
Så den kommer i morgon :)
Då ska jag mysa ner mig ordentligt & bara njuta hahahah

Men men drog till gymet efter i alla fall.
A-gruppen hade träning så satt i simhallen i typ 1 timme innan & snacka skit haha
Men sen gick jag minsan upp & var duktig :)

Imorgon e första träningen i Fittja!
Trodde vi skulle börja vid 7 så jag han träna innan.
Men nej nej kl 6. Så ingen träning för mig i morgon.
Blir dubbelt på fredag då :D
Då har jag även med mig min trogne gym & barndomsvän :D


(Från Tibro resan när vi hämta pärlan, stannade & badade fötterna i Vettern)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0