16/1 -11 Sön. As kalas

haha skulle dragit till TB's med Shnattskiii, Lina & Madde.
Men vi drog till Piccan i stället. Vart tydligen helt dött på TB's.
Men de va fan bra drag på Piccan asså hahah.
Hade skit kul, vart as kalas & gjorde bara av med 200 spän haha. Total nice ju.
Walle & Jonny kom upp. De va fan as kul .. inte sett dom grabbarna på år & dar känns de som :)
Så dök även, Micke, Matte & Jannis upp från ingenstans haha

Sen hade vi lite efter fest hos mig. Trevligt trevligt.
Kom i säng kl 6 :P
Eller i soffan rättare sakt för Micke däcka i min säng av nån jävla anledning haha.
Så jag fick sova på soffan hahahahaha
Men de gör inget den e så skön så :D

Har nyss varit på Gulan med Micke & HP.
Nu sitter jag & försöker härda ut min baksmälla :P hahahah
Hoppas den går över snart. Ska ju jobba kl 4.

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0