26/1 -11 Ons. Full rulle hela veckan !!

Har haft fullt upp hela veckan haha.
Jobb, träning, vänner ... Heeeelt galet hahah
Har knappt hunnit hem & sova hahahahaha
Idag var jag heeelt slut. Hela dan. Varit som en sombie :P Dom har mobbat mig

Faaaaaan va galet kul jag hade i Göteborg :D
Efter mässan drog vi till hotellet & förakröka lite, sen middag, bowling & party på
Hard Rock Cafe :D
BÄSTA jävla maten ever asså :D E helt kär hahha
& vilket drag de blev ... helrör & grejer ;)
As kalas
Sen drog vi vidare till Rockbaren för att Jimmy blev utslängd pga en piss vakt :P
Men de va kul där me :D
Sen finns mde mer & berätta men orkar inte ta allt ;P


På söndan va alla hel döa .. haha alla somna på tåget förutom Björne :P hahah

Nä nu väntar jag på syster, vi ska mysa framför en film & beställa Pizza :D
hell yea ;)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0