3/1 -11 år 2011

Jaha då var man inne i 2011.
Känns ganska mycke som 2010 tycker jag. Inte mycke som förändrades över en natt tycker jag.
Hade i alla fall jätte kul på nyår.
Jag & Emz va i Tullinge med Hellström o.c :)
Va hemma vid halv 7 tror jag. Lite lagom sådär :)

Dagen efter bestämde vi oss för en bio :)
Kännde oss jätte sega båda 2, jag va ju fortfaranne sjuk haha
Så vi släpa med oss Pontus & Viktor & såg Nya Narnia i 3D :D
Första gången jag ser en 3D film så de va en upplevelse.

Kom nyss hem från badet. Nu under lovet kör vi från 7 - 9.
Så de blir lite sent.
I morgon blir det gym + simning med Nina :D
Jag har velat simam så länge sådet blir nice!!

Idag harj ag även haft tvättstuga för första gången.
Det gick kanon, mamma hjälpte ;) haha
Men nu ska jag nog klara det själv

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0