4/1 -11 Tis. 3 år sen idag

Jag tilldelar många tankar till Jonathan Ruuska idag.
Vår käre vän som lämnade oss för 3 år sen idag.
På tok för tidigt, det var inte dags än.
Du finns i mina tankar, du kommer aldrig lämna mitt hjärta käre vän
Saknaden är fortfarande oändligt stor
<3<3<3<3<3





Har så jävla tråkigt just nu.
Sitter hemma & gör ingenting.
Nina ville att jag ska med till Meduza men fan ska upp & träna as tidigt i morgon.
Så jag pallar inte hahah

Vill hitta på någon men vad & med vem ? hahah
Finns ju inget & göra direkt.
& ingen & göra nått med :P
Alla e tråkiga hahah

Nina banga i alla fall ut på träning ifag, hon hade nå utbildning som hon glömt att hon skulle på.
Men jag tog mig själv upp till gymet & körde på ganska bra faktiskt.
Blev ingen simning dock för min duma mamma har slarvat bort min baddräkt hahah
Måste leta fram den så det blir nog endast gym ett tag till fram över haha

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0