3/3 -11 Torsdag På jobbet

Sitter på jobbet & väntar på att sista kunden ska komma.
Idag har de varit tok lugnt, alla jobb var klara vid typ 1 :P hahah

Idag fick jag ett samtal. Har visserligen förstått att de skulle komma här snart.
Men blev ändå lite små chockad.
Arg till en början va jag, men de gick över. Fick en bra ursäkt. & jag e inte känd för att vara långsint :P haha
Men allt e lugnt ifrån helt ok, de krävs de mycket för.

Men shiet the same :)
Igår va Nina på middag hos mig
(Hon har flyttat till Tuna nu, tok nice)
Även syster kom förbi.
Tog en grogg sen gick vi ner till Tuna & drack ett par bärs :)
Mys mys mys

Nu ska jag strax åka till nästa jobb. Sluta 8 :( Typ trist som fan hahah
Men i morgon blire party :D
Nattis fyller ju år idag. Så de blir drag ;)
Hahah de rimma ju :D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0