27/11 -11 Sön. De e dags nu :)

Dags för julpynt och jag kommer inte åt mitt källarförråd, UNDERBART!!!!
Måste försöka lösa de imorgon. Har längtat efter att få smälla upp allt :)

Men de har varit lite Julmys idag iallafall. Va på Julmarknad, sen på gården och gjort helt egna Julkransar, och så köpte jag även min efterlängtade (svindyra) Julgran.
Ska jag nu ha plast, som e helt emot mina traditioner, så ska den fan se äkta ut. Och då fick den tyvärr kosta lite. Tur att man slipper köpa ny nästa år ;)

Sen kunde jag inte låta bli och sätta upp den när jag kom hem. Men enligt Hanna får man tydligen va tidig när man äger plastgran ;)

Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: Lillasyster! :D

haha, plastgranar äger ;D <3

2011-11-29 @ 22:41:21
URL: http://doggyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0