6/10 -11 Tor Min vinter Volvo :)

Har införskaffat mig en Volvo 740 till vintern :)
Så får pärlan stå i garage så länge ;) inte ska den behöva utsättas för enu en vinter hahaha
Vill åka en bil som jag inte behöver va rädd om.
Så jag & Carro Barro ska pimpa till den lite så vi kan glida med klass i vinter ;)


Fredag i morgon ..... Skönt som fan. Denna vecka har gått tok fort. Är Oktober nu och som förra året .... Rosa bandet kampanj. Gillar kampanjer, lite omväxling. Fast ja rosa e ju inte min färg. Så e glad att jag slipper tröjan, i år är det bara band ;)

Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: Nelly

Rosa är ju skiit snyggt :D

2011-11-04 @ 14:01:14
URL: http://doggyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0