18/4 -12 Resultaten kommer :D

Badpersonalen kom fram till mig idag på jobbet och frågade hur mycke jag hade tappat :D
Så jävla skönt när folk säger de för jag märker inte mycke mer en att konditionen blir bättre.
Vågen visar inte mycke alls.
Men som sakt de omvandlas ju, musklerna e på väg ;)
-
-
Så jävla grymt att jag kan köra i badet på Torsdagar, då hinner jag me mycke mer efter som att de bara e att gå ner för trappan så e jag framme på jobb nr 2  :D
Planerna har ändrats för dom kommande Tisdagarna. Vuxensimskolan har dragit igång, så jävla trångt i bassängen.
Så blir och tok stressa ner till gymmet ist för simningen ;)
Då hinner jag köra hyffsat i alla fall, vill så gärna hinna me mina 5 dagar i veckan :)
It feels so fucking gooooooood :D !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0