19/4 -12 Ny lur på g

Snart har jag äntligen en ny lur :)
Iphonen paja så har sprungit med min gamla Ericsson telefon. Där alla sms inte kommer fram som dom ska.
Jag e sneeeeeeee ;)
Men chefen har i alla fall beställt nya simkort och Iphone 4 lurar som lär dyka upp vilken dag som hellst :D
Ska bli så satans skönt :)
-
-
Åkade en nivå crosstrainern idag. Körde hela timmen men på Level 5 ist för 4 ;) Känndes bra. Så lite mag- och armövningar på de!
Nu har jag precis slängt i mig 2 ägg, knäckebröd med makril, en burk tonfisk och ett glas mjölk ;)
Värsta tok nyttiga middan .... right ;) hahahaha
-
-
Sugen på att öla imorn men ska till kneget och fixa traktorn hyffsat tidigt på Lördagen.
Så har inte riktigt bestämmt mig än ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0