12/8-12 Grym helg :)

Underbara Hard rock :) Åt en grym middag & massa goda drinkar i Fredags. Efter det bar de av till min favo bar Harry B James <3
2 av mina favoställen på samma kväll + underbart sällskap. Älskar att fylla år !!
Tack Bonnie, Hanna, Verre & Linda :)
-
I Lördags hamnade man på Oktoberfesten igen :)
Dock några timmar tidigare denna gång ... vart ett par liter öl. Älskar stämmningen som va, alla är bara fulla och glada. Me fucking love !!
-
Idag vart det enu ett firande, med släkten denna gång hos mormor. Fick massa fina presenter, bla ett presentkort på IKEA så måste ta mig iväg & köpa min hylla nu.
Sen kom Alexandra över på lite fika & skitsnack :)
Skulle iväg & handla lite när hon åkt, hör då ett ljuds från vänster fram däck som inte ska va där ;)
Upptäker världens jävla skruv som sitter fast, så de va bara upp till morsan & låna domkraft & få på reservhjulet.
Inte direkt så jag ville spendera söndan .. Skönt att de gick fort så jag fick mitt välförtjänta soffhäng ;)
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0