13/8-12 Massa bollar i luften

Har så mycke ideer för mig nu så jag blir galen. Vet inte var jag ska börja.
Idag har jag städat hela lägenheten, fick nå ryck.
Fick nå flipp att nu jävlar ska allt bli klart. Har upptäckt att jag mår så jävla bra när jag e sysselsatt.
Så nu börjar jag med sovrummet i veckan har jag tänkt. Får bo i vardagsrummet tills de e klart.
Så ska jag även små pyssla lite med Traktorn nån dag. Den går lite konstigt, INTE OKEJ ;)
Så skönt att inget som måste göras känns jobbigt och krävande, utan bara kul.
-
Just nu mår jag så skumt bra :)
Ingen direkt anledning, allt är bara så vardagligt skönt. Ingen oro elelr funderingar på hur man ska ta sig igenom morgondagen.
Inte släppa på det här nu. Man får inte bli slö, de e då det går åt helvete. Gäller och va driftig & kreativ.
Så länge jag håller mig till de så kan jag klara av vad fan som hälls :)
Så fuck yeeeea !! Love my life <3
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0