19/8-12 Ny leksak hemma

Har fått hem mitt lilla hemma gym nu :) IRON GYM EXTREM !!
Fäster den i dörrkarmen bland annat, kan göra massor med överkroppsövningar.
Dags för kroppstrim ;)
Men bara lite lätt än så länge, ska som sakt bränna bort en massa först.
Köpte även ett par gym handskar, så less på blåsor i händerna.
-
-
Maggie sov hos mig igår. Så jävla kul och äntligen få träffa henne :)
Bonnie kom förbi också, så drack vi öl sen vart de en sväng till TB ´s.
Inge märkvärdikt men bli alltid kul när jag får va med mina tjejer <3
-
Idag vart de en bio på dan, Snabba cash 2. Så jävla dålig :P
Sån jävla tur att min älskling e me, så de va lätt värt & se den ändå.
Sen har jag spacklat i mitt sovrum, i veckan blir de slipa och måla :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0