23/8-12 Hard work work

De händer alltid roliga saker när man bestämmer sig för att åka och jobba.
Kära Pölen och hälsar på just den här helgen, så jävla typiskt.
Jag som väntat så på att han ska komma hit, bläääääääääää för otur.
Men men e bara bita i de sura äpplet och åka,  har packat klart så gott de går nu.
Får ta resten i morrn.
Lilleboror kommer och se över lägenheten :) Lilla pysen ställer då alltid upp :)
-
Åkte till Freja efter jobbet (nr 2) och hämtade mina derby plåtar som jag glömde i hennes väska i helgen.
Längtar galet kommer bli en grym match :)
-
Nä nu ere läggdags. Åker imorrn direkt efter jobbet.
Halloj Nora here I come :)
See you Sunday !!
-
Grönan förra fredan me 2 av mina bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0