27/8-12 Marknaden i Nora !!

Helt slutkörd efter helgens marknad. Sovit ca 4-5 tim per natt sen har de varit full rulle hela dagarna. 
Va hemma vid 24.00 i går natt. 
Men de va en väldigt bra marknad, trevliga människor och vi sålde rätt hyffsat faktiskt :) 
Fick en egen disk den här gången. Skönt me sitt eget så man kax fixa och trixa som man själv vill ha det. 
Passade på och fynda lite när jag va där, en fin axelväska med döskalle på (så klart!!), en hood tröja, 2 långa linnen (Jack daniels & motorhead) & så art de faktiskt även ett par foppa topplor helt i marknads syfte :P 
Dom e så grymt sköna och stå och jobba i :) 
 
 
Vi hade as grymt boende, gamla tåg vagnar. Gissa om de va trångt och sova 3 pers i en lite jävla tåg kupe :P hahah Fyfan :P 
Men de gick bra faktiskt men de va kämpigt. 
 
 
Trotts att jag varit helt död idag efter denna helg så har jag lyckats jobba, tvätta, diska & träna!!
Idag var de min älskade Body Combat, hängde me lite bättre den här gången :D 
& dom har ändrat öppetider till 22.00 på vardagar så kanske kommer hinna köra fler dagar ändå :D <3
Love my workouts !!
Fick faktiskt sällskap av Nina & Jennifer på passet idag :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0