29/8-12 Solning + spinning

Planen va och hinna köra ett CXWork pass innan spinningen, ett 30 min pass som fokuserar på mage, rygg & rumpa. 
Men  hade ju glömt träningsväskan hemma så han inte dit i tid. Får köra dubbelpass nästa Onsdag ;)
Men lite tid hade jag över så passade på och besöka solariumet :) 
Man behöver ju inte va tok blek hela året runt ;) 
 
Har bokat in mig på spinning Lördag morgon klockan 10.00, nu måste jag va nykter på Fredag ;) 
 
 
Tänkte måla en väg i sovrummet nu på kvällen, men hittade skälvklart bitar som jag missat & spackla :P
Så bättade på så får jag slipa & måla lite imorrn. 
I helgen ska de FAN bli klart hahah, nue jag lite less på det här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0