4/8-12 Hydet eller Hågelby ?

Hatar när man har beslutsångest. Varför ska allt roligt hända på samma dag?
Ikväll ere både Stockholm crusing och Hydet.
Efter mycke velande och fundering så har jag bestämt mig för Hydet :) Hat aldrig blivigt av att jag dragit dit så tyckde de va dags. Man kan ju alltid dra till Hågelby om de skulle va skit ;)
-
Igår hamnade jag på Oktoberfest i Älvsjö. Jag & Alex skulle bara köra in Kaj men så slutade de me att jag följde me in :P
ÄLSKAR 1Liters ÖL :D
När dom stängde vart de en sväng på TBs. Fyfan vad dåligt jag mådde i morse när jag vaknade.
Men Bonnie skulle absolut lura me mig och bada.
Så kors i taket men i morse tog jag mitt första dopp :P
-
Nu ska ansiktet på och lite nya fräscha kläder sen ere bara påt igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0