9/8-12 Gryma träningspass

Igår fyllde jag år :)
Åkte upp och fika hos mamma och fick lite presenter, sen vart det bio med Bonnie.
Fick en slush maskin av Bonnie och Liet. Varit skit sugen på en sån ett tag, & NU har jag en :D Dom e fan världsbäst dom där 2 :)
Imorrn ska jag in och fira på Hard Rock med några av tjejerna :)
Kommer bli as bra !!
-
Idag lyckades Sandra få mig sugen på Spinning av nån anledning (har alltid sakt att jag aldrig tänker testa de), men nått hände idag och vart bara tok sugen på och bränna fett :D
Men passet i Tumba va inställt så inpulsen tog oss till Hagsätra & de slutade med ett spinningpass & ett Core pass direkt efter :)
Gissa om man e död nu hahaha
Men med tanke på att konditionen fortfarande e nr 1 så kanske de inte e så dumt och fortsätta med Spinning?
& ett + i kanten till Flex i Hagsätra, fan va fint & fräscht :)
Lär bli fler besök på den anläggningen !!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0