11/12-12 Jag e dålig ;)

Kan erkänna redan nu att jag troligen inte lär träna lördag morgon.
Min söt nöt Hanna Panna och jag ska troligen ut och roa oss ;)
Va så länge sen, så de e vi allt värda.

Var på Meko möte i Farsta butiken ikväll. Efter de hämtade jag Bonnie Tyler så åkte vi och tog en sallad på Robbans.
Sen åkte vi till henne och bokade resa till Gran Canaria :D
Jag e så jävla överexallterad så de e sjukt. Första gången för mig, både utomlands och flygning :O
ÄNTLIGEN SKA DE BLI AV!! Bara 64 dagar kvar!! Längtar så galet.

Vissa dagar älskar jag bara mitt jobb, har inte hänt nått specielt. Men jag har de så jävla bra :)
E bara extremt glad idag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0