16/12-12 Julbord :D

Fy faaaaan va jag mår idag. Igår vare julbord me firman på Ballbreaker på Gärdet. Sen möte vi upp nån Meko verkstad från Järfälla i gamla stan.
Jag älskar Ballbreakers jul buffé :D
Synd att man har krymt magsäcken, orkade inte alls så mycke som jag ville haha.
Så bowlade vi på de :)
Hade kul som fan, men i natt vakna jag och spydde som en gris. Skönt och slippa de nu haha
Ska iväg upp till badet och jobba vid 3 tiden. Är lucia sim idag och mina simmare kör fakelsim.

Min och Hannas ute kväll i fredags slutade i att jag fuck sova 4 timmar haha.
Och vi fick oss ett gott skratt när pizza budet kände igen mig från kvällen innan, ganska komiskt när han fråga kvart jag hade varit kvällen innan. Jag trodde han va dum i huvet först :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0