22/12-12 Jobbnarko eller vad?

Igår gick jag till jobbet i tron om att de va sista jobbdagen innan jag fick gå på ledighet.
Men Jobbnarko som man e så kan man Ju inte säga nej när dom frågar från andra jobbet om jag kan jobba idag -,-
Så nu sitter jag på bussen mot Alby, sen blire tunnelbanan till Gamla stan :)
Är fortfarande sjuk så träna kan man ju inte göra iaf :(
Är fan grymt ledsen och besviken att jag missar så mycke träning.
Snälla låt de gå över snart !!!

Va hos moster igår på fika för morbror och hans knoddar kom.
Sen hämta jag Bonnie så åkte vi hem till mig och bytte julklappar och snacka skit :)
Fick en siden morgon rock av henne som jag önskat mig länge :D
Hon e så great :)

Nä nu måste jag tagga till för absolut SISTA jobbdagen 2012 ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0