4/12-12 Älskar vintern

Alla bara gnäller på snön och kyla, visst klar det är kallt, men finns ju vinterjackor ;)
När det är sånt här väder så bara avgudar jag vintern. Det är så mysigt. Det är så fint när snön ligger på marken, träden är så fina och de är så oerhört skönt att få komma in i värmen efter att man varit ute ;)
Men tyvärr så är det ju just denna tid på året som får en att sakna någon att ligga brevid, känns som att de skulle öka mysheten en aning ;)
Men man kan ju inte offra all sin frihet för att man vill mysa 1 månad av 12 ;P

Offrade mig och sket i gymet för att det här va den enda dan jag hinner hamla ljusstakar. Så fanns inte dom jag ville ha -.-
Så de vart varken träning eller ljusstakar .... Bläääää !!!
Får köra extra hårt imorrn efter tränar mötet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0