9/12-12 Söndags spinning ;)

Har ÄNTLIGEN målat absolut sista lagret på fondväggen i sovrummet. Nu ska bara hyllor mm på plat :) 
Blir troligen och införskaffa en liten tv också ;) 
 
Så har jag varit i Skärholmen med Lille Bruuuur :) Han och Alex skulle köpa lite nya kläder och då får man ju aggera chafför ;) 
Passade på och köpa lite nya träningskläder :) Är i behov av träningsbrallor hahah. 
 
Så kom jag som tur e med på Spinningen fast jag hade reservplats 20 när jag bokade i morse. Riktigt skönt och få köra av ett pass. 
De e sjukt hur mycke mer man orkar när man inte krökat på 2 helger. Men nästa lördag blir de livat. 
JULBORD !!!! ;) 
Får köra Spinning och Body pump på morgonen så e jag inte så dålig ;) hahahahah 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0