18/11-12 Frankies dop

Lagkappen gick grymt bra, dom körde igenom 75 400 meter :)
Tränarn e stolt !! ;)

  



Jag var grymt trött när allt var slut, försökte sova en stund vid 3 men lyckades inte.
Kom hem runt halv 11, då fick jag sova ca 2 timmar. Sen var det bara göra sig redo för dop :)
Kusinens son Frankie, så jävla söt unge :)
Dopet var i Storkyrkan och efterfesten på deras bar vid Globen. Skit kul och träffa alla kusiner, var EVIGHETER sen.

 


Efter de åkte jag till O'lerys för ett par öl med Bonnie, Hanna, Tommy, Cia & Ph.
Sjukt att jag orkade, höll dock på att somna ett X antal gånger på vägen hem.
Nästan uppe 48 timmar insträck, snacka om djärvt ;)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0