21/1-11 Bläää

Vi insåg att ingen av oss va sugna på den sortens träning, lockade inte för 5 öre.
De e ju kickboxning som lockar, dom har lockat hela tiden.
Vi får se hur det blir, antigen börjar vi köra tillsammans på nån klubb i stan, eller så kollar jag upp klubben i Tullinge. Den värkar riktigt bra av vad jag sett hittils, skönt och ha nära också.
Men nått ska det bli, vill ju ha gymmet som en komplettering :)

Men men idag bli de spinning :)
Snacka med Christian i tis, och jag slipper tor träningarna i badet fram till jul :)
Wihooo !! Nu kan jag pressa mig änu mer. Behövs nu när jag och Björne tävlar om vem som kan tappa mäst cm runt midjan fram till jul ledigheten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0