30/11-12 de här känns konstigt :)

Är inte van vid detta. Kl e kvart i 10 en fredag kväll och jag ligger i badet utan den minsta plan på att gå ut.
Njuter inte det minsta av de kan jag säga. Skulle mycke häldre gått med mina kära vänner och röja lite.
Men nej nej man har ju tagit på sig och jobba imorrn, och på söndag, och två helger framåt -.- Bläääää
HATAR HATAR HATAR OCH JOBBA HELG !!!
Men man får väl som sakt passa på och varva ner lite, och ett bad va ju rätt avslappnande ;)

Har fått så mycke gjort på jobbet idag. Har bytt vattenpump, kamrem & belägg bak på Traktorn + lagat avgasröret.
De har legat och tryckt i bakhuvet as länge, men har inte hunnit med.
Men nu är de klart och de är såååååå skönt :)

Idag körde jag morgonpass, 40 min Crosstrainer, så vart det ett pass Body pump efter jobbet :D
Mmmm vad jag älskar det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0