5/11-12 Prövat ett nytt pass

Idag var Combaten inställd :(
Istället körde dom Flex cirkel. Går ut på att köra intervall träning så att man går upp och ner i puls.
Tok köra 20 sec vila 10.
De va GRYMT !!
är helt slut körd i hela kroppen, UNDERBART!!
finns Inge härligare än att testa nya saker, specielt sånt dom funkar ;) HELL FLEX GYM !! Hahaha

Jag & Bonnie har bestämt att vi ska va på gymmet kl 6.00 imorrn och köra innan jobbet. Har velat de länge men e svårt med min inte alls underbara morgontrötthet -.-
Bra att vi puschar varan ;)
Jag kommer dö !! Hihi
UTMANING ME LOVE <3

Jag har hittat mitt favo mellanmål. Funkar klockrent e precis lagom mängd för och dämpa hungern vid 15 -16 tiden
Kesella Hallon rocks :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0