1/10-12 Combat <3

Idag vart det ett grymt combat pass, ända pass jag kommer hinna köra denna vecka då ja har en hel del för mig ;) 
Börjar få till de riktigt bra nu, blir bara roligare och roligare för varje gång. 
Men resten av denna vecka blir och köra gamla hederliga Crosstrainern & vikter ... Va ett tag sen hahah 
 
Jag har gjort en ny Gymgrossisten beställning ;) 
Ska prova en ny fettförbrännare som även ökar uthållighet. 
Fightburn Xtream!
Tar på morgonen & innan träning.
+ att jag köpt lite olika barer jag tänkte pröva :) 
Hoppas de kommer snart .... !!!
 
 
Nu ska jag sova så underbart bra :) Imorrn ska vi boka biljetter till Iron Maiden <3
Dom som gjorde att jag började lyssna på rock från första början :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0