14/10-12 Shoppingdag :)

Vi sket i loppisen, regnade och jävlades så kändes inte som någon idee :( 
Istället åkte vi till Kungens Kurva, handalade lite skit på Ikea, Rusta & City Gross. 
Vart några små fynd och vänta bara tills jag får lön, då blire massa nytt i köket som jag hitta idag ;) 
Det e inte bra och kolla i affärer med Carro, hon väcker ett shopping beroende i mig ;) hahahah 
 
Är grymt taggad till Tisdag. Då ska jag till Tyrol och se på Dragonforce med några jobbarpolare. 
Kommer bli GRYMT!!
Dom e så sjukt bra :) Kan de bli Tisdag NU snälla !!!
 
 
Om nån timme blire ett Spinning pass, är Viktor som har de så känner på mig att jag kommer vara heeeeelt slut sen hahah. 
Men efter de ska jag i alla fall till Nova på fika och snacka skit, nu var det EVIGHETER sen :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0