24/10-12 Borde inte men de blev så

Ingen spinning idag efter som jag va tvungen att gå på tränarmöte. 
Men jag borde ju ha taggit mig ner efteråt och kört löpband och vikter som jag planerat. 
Vet inte vad som hände, hade varken lust eller ork :(
Kanske har vilat för lite men fan kan ju inte när jag har sånt jävla flyt.
Men men åkte till Subway & köpte en tonfisk sallad, glodde på ett avsnitt förhäxad, gjorde matlådorna till imorrn & fixade lite med anmälningar till nästa tävling. 
Så har gjort lite nytta ÄNDÅ.
 
Imorrn efter jobben åker jag direkt till gymet. Nu har jag vilat 2 dar i rad. De får fan räcka. 
Har i alla fall bokat dubbelpass med Bonnie på Fre + tvättstuga hahah 
 
Fan e riktigt sugen på och följa me hela "dude" ligan ut på Fre. Snackade med Joel idag och de låter grymt skoj, fan att man jobbar Lör. Får se om jag löser detta ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0