27/10-12 Dont drink and updade ;)

Hahah ja då har man gjort sitt första fylle blogg inlägg :P 
Vart inte så farligt tycker jag men ska inte bli en vana så man gör bort dig ;) mohahahah 
Va ju tvungen och sysselsätta sig på nattbussen, man vill ju inte somna 
 
Hade grymt kul med dude`sen igår. De va värt och sova 3 ½ timme och va tok seg idag :)
E taggad på att gå ut idag me men mitt samvete säger att jag borde stanna hemma.
Så ska sysselsätta mig med lite annat ist. 
 
Tävlningen gick grymt bra idag, simmarna persa med flera sec på varje gren :D 
Så härligt när dom gör så stora framsteg. 
Efter åktejag hem och nu har jag både tvättat & diskat :) 
 
Nu ska jag åka och parkera min lilla pärla för vintern. Den har redan fått stå ut med aldeles för mycke vinterkyla ;) 
Nu blir de och åka rock volvo ett par månader !!
Sen blire en tripp ut till Alexandra
Peace !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0