23/9-12 Toppeb helg :)

Helgen kunde inte varit bättre :)
I Fredags va jag med Kimpa, Pölen, Tungan och några fler hos Kimpa & på Kellys :)
Dom där 3 får mig alltid på så jävla toppen humör. Mina favo killar :)
Dom gjorde min Fredag <3

Inte nog med de, lördagen vart en heldag med Alexandra :)
Fika på Rosehill sen lite kvällsöl i Uttran hos polare till henne & Kaj.
Sen under kvälls timmarna fick jag samtal av Mister Dude Hellström som befan sig i Tuna :D
Då vart en till toppenkväll med mina Tullinge Dudes.

Min helg kunde inte varit bättre, få umgås med några av sina absoluta favoriter :D

Idag vart det mys söndag med Nina & Jennifer på Robbans ;)
Ibland får man fuska, imorrn blir de hårda tag igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0