27/9-12 Meko möte !!

Var på mekonomen möte ikväll i butiken vid Globen :) 
Lite info om Rosa bandet osv. börjar ju nu på mändag. 
Tycker de e kul och gå på dom här mötena och träffa dom andra verkstäderna osv. Kul och få en bild av folk som ingår i samma affärs kedja. 
 
Idag har jag en del agritioner som måste ut. Dom har tydligen tillåtigt böne utrop varje fredag efter middag i Moskeen i Fittja, 
VAD I HELVETE ÄR DET FÖR TRAMS???
Jag tycke fan att det börjar gå riktigt för långt nu. 
Kom till Sverige, va muslim (inga problem), men en moskee var illa nog. Ska dom börja med böneutrop nu? 
Asså snälla helt serigöst detta är inget muslimskt land, thats it!!!
Folk viste läget när dom flyttade hit. Passar det inte, åk till ett muslimskt lant. Ska de va så jävla svårt??? 
Sverige ska bestå av svensk kultur och svenska traditioner och är man invandrare så SKA MAN ANPASSA SIG EFTER DET. Gäller väl fan alla länder, ta seden dit man kommer, försök inte och ändra på något. 
Vad är det för fel på folk? 
Acceptera eller flytta !!!! Svårare än så ÄR DET INTE!!! 
 
Får gråten i halsen när jag ser mitt fina Sverige försvinna :'(
Vart är det på väg, det som en gång var så fredligt och vackert? 
Kan folk bara akna upp och insee??? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0