30/9-12 Helgen som va :)

Bonnie och jag skulle ha en liten Regunion i fredags då hon varit i Grekland, två öl på TB's och hemma tidigt var de tänkt då båda skulle jobba lördag hahahah
TRODDE VI JA ;)
Kl 3 ramlade vi in genom ytterdörren ..... Smaaaart jobbat ??

Resulterade i att man var dö trött när kl ringde 6 lördag morgon.
Klev upp och brände bort till Hässelby Torg och byggde ställning osv, mådde inte så bra ;)

Alexandra lyckades trotts detta lura med mig till Öl & Whisky mässan, dock glad att hon gjorde de. Öl .... Så mycke öl, snacka om himmelriket ;)

Idag var de också tidigt uppgång, gjorde en insats på badet sen har jag plockat, städat, TRÄNAT ;), nu ska det tvättas & fortsätta städa, idag ska hela lyan glänsa ;)
Ooooo yeeeeea !!!

PS. Har äntligen fått mitt badkar, blir invigning ikv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0