3/9-12 Love my workouts <3

Skulle ju kört dubbelpass idag igentligen, men jag missade CXwork passet, åkte och köpte sportluftfilter till pärlan.
Så jag missade de ju i alla fall för en god sak ;) 
De blev ettt brutalt Combat pass i alla fall :D
Lika härligt som alltid !! <3
 
Jag älskar och va på de där jävla gymmet !! Så skönt att man har hittat lyckan i nått som man värkligen tycker om, nått att syselsätta sig med. 
Det viktigaste för mig är att få prova olika träningsformer, testa nya saker. Älskar utmaningar ;) 
Har ju alltid haft en grej för kampsport därför jag är så galen i Combat, men tar som sakt ett tag och hitta kordinationen, e inte riktigt där än ;) 
Men skam den som ger sig !!!
Har fortfarande inte släppt tanken me och börja köra riktigt kick boxning ... de kommer de me ;) 
 
 
The big goal !!
Ger inte upp fören jag är där
;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0