10/2-13 2 dagar kvar :)

2 jobb dagar kvar till min första flyg upplevelse :D
Ska bli så brutalt härligt. Har längtat efter att få flyga så jävla länge. Och ska bli så underbart att få komma till värmen :)
Ååååååå så jävla taggad !!!

Va iväg och hälsade på Alex idag. Hon fixa lunch medans ja lekte me lill killen, sen gick vi på en promenad, så vart de lite te mys efter :D
Jag skulle nog fan också lätt kunna bo på landet :)
Så va jag även iväg & hämta Bonnie vid Gullmarsplan så åkte hem till henne och åt middag.

När jag kom hem tog jag faktiskt ett skönt bad :)
Sen myste jag ner mig i min underbara soffa med tända ljus, te, naturgodis & en fittnestidning.
Hade dock hellre föredragit gårdagens kvälls mys men man kan inte alltid få de man vill :)
Detta fick duga ikväll, lite egen lyx är välbehövligt ibland.

Valde att hoppa gymet idag pga. min jävla fitt hals kändes skit i morse.
Men i morgon tänker jag kötta satan no matter what !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0