17/2-13 Back home ;)

Kl 20.50 igår kväll landade vi hemma i kära Sverige :)
De va jätte skönt och få komma iväg, men tyvärr va dr sisådär med vädret. Va rätt molnigt så någe vidare brun e man inte, bada har jag inte heller gjort.
Men vi har shoppat som as hahah, gått längs hela strandpromenaden, käkat as god mat & stulit ganska bra med öl ;)
Det är långt ifrån en misslyckad semester :)

Vi hittade ett haak i slutet av strandpromenaden som blev vårat lilla stammisställe ;)
Dom fixade special drinkar åt oss, milkshake med bannan & choklad, Mmmmm :D

Flyga va helt ok :) är deffenetivt inte flygrädd iaf.
Vi fick tyvärr sitta i mitten så fick inte se nånting. Men de va nice när man startade :)

Har nyss vaknat i min underbara sköna säng :D
Idag ska jag träna :D !!!!
(Har längtat lite efter de faktiskt)
Så ska jag se till och städa så allt e fint här hemma :)

Pics från resan kommer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0