27/2-13 Planering, whats that :P?

Hur vore de om man kunde bli lite bättre på att planera. Man tror alltid att man hinner göra allt i sista sekund :P
Jag vet att jag har 100 grejer och göra innan jag åker till Kumla i helgen.
Och ändå har jag mer än hälften kvar och måste lösa de imorgon :P
Fy mig !!!! Hahahha

Hoppas de fixar sig så jag kan skippa badet iaf, skulle lösa en hel del i min tidsbristande dag ;)

Tog iaf tag i tvätten idag, och disken och har iaf BÖRJAT packa.
Men tack vare de så fick jag skippa gymmet -.-
INTE OK !!
Jag hoppas dom har gym på badet i Kumla, då kan man smita in där under lunchen :D
Då blir de iaf lite träning under helgen.

Hahahaha jag tror lille bror e lite trött, han tok däcka brevid mig i soffan.
E de så pass ansträngande och plugga på universitetet ;)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0