3/2-12 Bra helg :)

Lördagen vart fartfylld. Först den obligatoriska morgon träningen ;)
Sen åka jag & Bonnie till Södertälje och "shoppa" lite :)
Växlade även pengar till resan, fan de r snart dags, blir bara mer och mer nervös.
Kvällen bestod av lite förkrök hos Basse innan vi sedan åkte till Bromma :)
Hade verkligen as trevligt, kvällen va tok lyckad förutom att min förbannades helvetes jävla mage skulle börja jävlas.
Va ere för jävla fel ? Har ju varit bra jätte länge, varför börjas de igen?
Men de va faktiskt lyckat ändå, alltid kul och träffa alla Kära vänner :D

Ja ja va hemma 7 så va måttligt kul och kliva upp kl 12 :P
Såg till och städa och fixa innan jobbet. Va ju tvungen och hålla mig sysselsatt så inte tröttheten slog i.
Fast jag har ju fortfarande inte somnat och kl e ju över 00.00.
Haha de e ju sjuk !!

Puss & god natt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0