8/2-13 Äntligen HEMMA :D

Ligger i min egen underbara säng, helt utan katthår :D
Fan va underbart, nu är de slut med och bo i Haninge.
Ska förbi där en Snabbis imorrn på dan bara och ge katten mat.
Sen i morgon natt kommer Hanna Panna hem :)

Standard Lör morgon imorrn, börjar på badet kl 8.00 (kör lite gym med simmarna), kl. 10 börjar spinningen sen ere BODY PUMP :D
Fan va härligt och gå träna, sist va i måndags, har inte blivit av sen dess, jävla Haninge rutiner och sabba allt haha
Efter träningen ska jag en sväng till jobbet & fixa lite.
Sen återstår de och se vad Lördagen bjuder på :)

Jag är så galet jävla sugen på och gadda mig. Har flera på gång ;)
Fy Hanna som redan har gjort den vi skulle göra tillsammans, INTE OKEEJ :P !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0