13/1-13 Wihooo 31 dagar!!

Om exakt 31 dagar åker jag till Gran Canaria :D 
Så bli så jävla spännande och flyga för första gången. Börjar pirra i magen. 
 
Men först ska jag va kattvakt åt Hannas katt när dom åker till Tailand :) 
Så ska bo i deras lägenhet under veckorna, Ska bli så härligt och ha 10 min till jobbet och inte 45.
 
Vilken härlig dag de har varit idag till råga på allt. 
Va och käkade lunch med min plutta Shmaggie :D <3
Hon har blivigt så rund och go nu, snart ere ju dags. Har fortfarande svårt och smällta de asså hahah 
Sen va jag även iväg till gymmet & brakade av 3 pass ;) 
Step, Core & Spinning, De va riktigt hårt med 3 st efter varan sådär ... Men jag gjorde de och nu känns de så jävla underbart. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0