29/1-13 Förvirring !!

De e sjukt hur saker och ting kan vända från dag till dag.
Hur tankar och känslor helt plötsligt kan va helt annorlunda från dagen innan.
Hur kan de va möjligt att helt plötsligt vakna upp och bara känna total förvirring från att ha total kontroll.
Inte ha den blekaste aning om vad man vill, vad man borde eller ens vad man gör.
Hur kan en enda person ha sån inverkan på livet, på känslor, på så kort tid. Göra en så förvirrad.
Känslorna är som en jävla bergodalbana just nu. Jag vet verkligen inte vad fan jag ska ta mig till!!!
Man vet inte vad man själv känner, änu mindre vad den andra känner.
Va fan gör man :(??

Fy satan va jag saknar de där jävla gymmet asså.
Hoppade och gå dit i söndags, halsen va inte helt ok, och har inte hunnit dit varken igår eller idag.
Däckutbildning igår & jobb idag. Imorrn är de visserligen möte men efter ska jag dit.
Min kropp bara skriker efter att bli misshandlad :) <3

Nu ska jag läsa lite ur den grymma boken. Börjar äntligen bli intressant ;)
Bonnie känner mig på tok för väl hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0