6/1-13 Sova tidigt

Har planerat & lägga mig tidigt idag. Ska vara på gymmet kl 6.00 imorgon bitti ;) 
Men får se hur de går me de, som vanligt e jag inte ett dugg trött just nu -.- 
 
Har varit och köpt väggfäste till nya tn:n jag köpte till sovrummet :) 
Så nästa helg åker den upp.
Ska bli skönt då kan man lägga sig i sängen och varva ner, slipper man förflytta sig från soffan. 
 
Idag vart de ett halvt core pass efter som instruktören va sen :P 
& ett spinningpass innan de (som föresten gick sjukt bra) + lite styrka. Provade bla. på chins maskinen. behöver lite hjälp innan jag kan göra dom helt i luften. Orkar fan inte riktigt än. 
Men de de ju ett av målen till sommarn. 5 chins ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0