10/3-13 BRSS doppet

Uppe med tuppen och drog iväg till gymmet :D
30 min löpband + axlar & mage :)
Skulle ha träffat Carro ju men hon skulle på teori kurs redan vid 2 så de hanns inte me :(
Sen har jag hängt i simhallen & jobbat från 3-7, va BRSS doppet idag.
Passade på och ragga 2 nya styrelse medlemmar, mitt jobb de me efter som man sitter i valberedningen, fan att man ska sköta allt ;) hahahha

När allt va undanplockat och shiet så drog vi ner till gulan och käka middag ett par stycken, väl förtjänt :)
Så va jag även på en snabbfika hos Nova.
Så e nöjd med min söndag.

Dagen kunde inte börjat bättre, vägde mig i morse.
Var ÄNTLIGEN nere på 65.0 kg :D
(trotts min muskelbyggnad)
Minns inte ens när jag vägde så lite, fan va underbart de känns, e ju långt ifrån målet, men fortfarande en sån jävla bit på väg :D
HEJ DÅ DIN TJOCKA FLÄSK PADDA ;) !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0