12/3-13 Första gången

För första gången sen jag började på firman (vi pratar över 3 år) så åkte jag hem tidigare.
Kände mig hängig och febrig i morse, och va ändå inte så mycke och göra så jag åkte hem efter lunch.
Bättre att va hemma och ta de lugnt 1 dag än att vara sjuk i över en vecka.
Så har tok kurerat mig med typ 100 koppar te, honung, halstabletter och nässpray.
Inge gym vart de heller :'(

Måste vara frisk imorgon. Då är de ben pass som står på schemat.
Hatar de, men de bränner så underbart dagen efter ;D

Pratade med Shnattskiii idag, nästa vecka blir de och smycka kroppen med en ny gaddning :D !!!
Längtar så brutalt, har väntat alldeles för länge, har ju så många på gång så vet ju inte var jag ska börja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0