13/3-13 Framtidsplaner !!

Jag har nog bestämt mig nu, dags att börja spara pengar så jag har råd med en speciell utbildning i höst :)
Det är något jag verkligen vill göra, har ju på sätt och vis redan hållt på med det sen jag va 15 år.
Dags att ta de till en ny nivå !!
Taggad, taggad, taggad till 1000 :)

Asså jag älskar mitt jobb & mina arbetskamrater. Går inte och beskriva hur underbart det är att gå till jobbet utan ångest & verkligen trivas.
Dom får en att må så bra i dom jobbigaste stunder & man märker att dom verkligen bryr sig.
All heder till mitt underbara jobb :D !! <3

Dödade mig själv på ben passet idag. Kommer inte kunna gå imorgon.
Thats the way I like it ;) hahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0