18/3-13 Måndag !!

Hoppade Combaten idag, tanken va att jag skulle iväg på annat, men sen vart planerna tyvärr ändrade.
Liten besvikelse.
Men träningen gick bra ändå.
Körde 20 min Crosstrainer, nya Cx releasen (den va grym :D) & lite rygg.
Alltid så mycke folk på måndagar de suger stenhårt.

Så ikväll har jag suttit i soffan men min te kopp ;) och fixat med lite närvaropapper, fyllt i min träningsdagbok & börjat jobba på ett ordentligt träningsschema.
Lite klurigt efter som att man vill köra lite pass också, men ska nog få till de :)

Min humor e på sån låg nivå ibland. Skrattat för mig själv halva dan för en grej dom sa på radion idag (Bandit Rock 106.3 <3)
"Va inte ledsen tjockis, upp med hakorna"
Hahahahahahhahaha it made My day ;)

Pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0